torsdag 30 november 2006

Jag,en bloggare??Am I a blogger???

Ja det kan man ju fråga sig,men jag tänkte nu prova på detta och hänga på "trenden"!!=) Största problemet för mig med att starta en blogg e ju om min tid räcker till till det här......,men jag kan tänka mig att det blir lite som en drog när man väl startat (det påstår iallafall Cissi...;). Och boende i Holland,så är väl detta både en väldigt trevlig å hälsosam drog!!`;) Så,jag gör ett försök och ser vart det bär av!

That's a very good question!!But I will give it a try and follow the 'trend' . The biggest issue would be if I have the TIME..........but It seems like it becomes like I drug for you and in that case,thats a pretty MILD drug considering me living in Holland.... ;) So I will give it a try and see how it goes.


Have to see if I can keep this up in both swedish and english tough..... :)

1 kommentar:

Cissi sa...

välkommen till bloggvärlden! Det är superkul!
kram