JOmen visst är vi återigen sjuka...denna gången är det jag och mannen som åkt på nån infuensa variant med feber och halsont (kirbys ena halmandel stack ut en bra bit från halsen..) Idag mår vi väl bättre men känner mig lite yr och har jättont i halsen fortfarande men fick tatt Emily till skolan,vill ju inte att hon missar mer nu.
Så ruggigt besviken är man ju att en helg gick åt spillo,en helg jag hade tänkt mig att julpynta och ha 1a advents fika,men istället låg man med feberfrossa.
Vi gick dock på middagen med Kirbys chef på lördagkvällen,jag hade inte börjat må jättedåligt än,men den sista halvtimme började jag frysa ordentligt. Men god mat var det och dyrt blev det,för chefen alltså! ;) Inte varje dag man får gå på restaurang med Michelinstjärna!
måndag 3 december 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
hej du ,flytta ifrån detta Holland! ni är ju bara sjuka,kom till Sverige ist...
Köket färdigt hos Rosens??????? Tror du på Tomten oxå Linda Ha ha nä du ta med mat typ militärens torrfoder ,där finns ingen spis el vatten el skåp för den delen ....
Här finns det mat hos mej för er om det skulle va så. Dessutom kommer bygget stå still, Köpenhamn ! ja säger bara Köpenhamn 3 dagar!!!! Kramar till er alla å en stor en till ballerinan ha de gott/Lisbeth
Denna Lisbeth. Hon kan då ta ner en på jorden. Här går man o hoppas att det ska bli GANSKA så färdigt till jul. Ja ja men vattnet ska vi nog få igång.
Krya på er, mamma ringer om en stund. Kram
Skicka en kommentar