2 dagar kvar i skolan för barnen sen är det äntligen loooooov!! Och Nu på söndag blir det stor fest i Holland,då det är final i fotboll,om det varit galet efter dom andra matcherna dom vunnit kan jag inte ens tänka mig hur det blir om dom vinner det hela. Spännande värre!! :)
Och söndag den 18de bär det av mot Sverige för mig och barnen,Kirby kommer ju den 1a augusti. Det är givetvis med stor glädje jag åker hem men oxå med lite ångest då jag vet att när Sverigesemestern är över kommer jag tillbaka hit, till ett Holland utan Cissi,Julian och Sophie......blaha,blaha är det! :(
onsdag 7 juli 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Först sa du 17e till mig nu säger du söndag 19e men du kommer väl den 18e eller.....;) Bara så vi står på flygplatsen rätt dag haha.
Trots att det blir jättetråkigt för dig utan Cissi önskar vi henne all lycka i Sverige. Kram mamma
Jag vet inte vad jag ska säga :( Jag önskar jag kunde packa ner er i en liten väska. Barbara har lovat att ta hand om dig åt mig ;)
KRAM
Skicka en kommentar