fredag 18 februari 2011

35 år!

I måndags (alla hjärtans dag) firande min älskade föräldrar 35 årig bröllopsdag!!
Det är ju jättelänge tänkte jag och påminde mig ju oxå om hur gammal JAG blir i år.... ;-)

Grattis igen kära ni! Älskar er!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jösses vad tiden går. Du börjar bli gammal nu Linda haha.
Vi åt gott på Eggers i Göteborg, en byggnad från 1859 (passade oss gamlingar;) Hade jag varit klädd som på bilden hade jag frusit ihjäl:o) det har varit väldigt kallt hela veckan.Men vi firar vidare när vi åker ner några dagar till Luxembourg o Belgien i samband med Hollandresan i juni. Kram från di gamle

Martina sa...

Grattis till mamma och pappa Rosén!

Kram.