I måndags (alla hjärtans dag) firande min älskade föräldrar 35 årig bröllopsdag!!
Det är ju jättelänge tänkte jag och påminde mig ju oxå om hur gammal JAG blir i år.... ;-)
Grattis igen kära ni! Älskar er!!!!
fredag 18 februari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Ja jösses vad tiden går. Du börjar bli gammal nu Linda haha.
Vi åt gott på Eggers i Göteborg, en byggnad från 1859 (passade oss gamlingar;) Hade jag varit klädd som på bilden hade jag frusit ihjäl:o) det har varit väldigt kallt hela veckan.Men vi firar vidare när vi åker ner några dagar till Luxembourg o Belgien i samband med Hollandresan i juni. Kram från di gamle
Grattis till mamma och pappa Rosén!
Kram.
Skicka en kommentar