torsdag 26 juli 2007

2 dagar kvar..

så e man på hemmaplan igen! Och då ska väl även bloggandet komma igång igen,har verkligen låtit bli datorn medans jag varit här hemma i Sverige å det har varit såååå skönt att 'avstå' från den! Så jag berättar mer om några dagar om hur vi haft det här! Tjing!

P.s Kan ju berätta att 'Sally' har anlänt å står på våra 'ägor' nu! :)

2 kommentarer:

Comments by Klint sa...

Välkommen hem!!! Kul att du är tillbaka! Vi måste ses snart! Och åka runt i Sally!

Anonym sa...

uppdatera kära syster.. slit dig från facebook ;)