torsdag 5 juli 2007

3 konserter på 1 vecka!

Det är faktiskt vad jag och min man hunnit med,mer än vad vi sett dom senaste 3-4 åren tillsammans och det har varit kanonbra på varenda en. Förra torsdagen var det Pärl sylt vi kolla på- åh va rolig jag var nu -Pearl Jam menar jag givetvis, och på min födelsedag(fredag) var vi på 'nya' INXS, sen var nog höjdpunkten i tisdags - Queens Of The StoneAge -mina absoluta favoriter!!LOOOVE Josh Homme! Tänk när jag var sisådär 22 nånting träffade och pratade jag faktikst med honom och dåvarande trummisen(som jag tror e tillbaka nu) på Rockklubben Sticky Fingers i Gbg,det var innan dom blev stora så då var det bara en liten klubbspelning dom gjorde och jag blev ett fan redan då!
Lite pix från konserterna (QOTSA kommer snart,har ej laddat ner bilderna därifrån än..)

Pearl Jam konserten i Nijmegen



INXS med nya sånagren JD, på Paradiso Amsterdam


1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att ni får komma iväg på lite grejer tillsammans!! Jag kommer ihåg när vi va på Sticky o kollade/pratade m Queens of the stone age...!! haha! Fick inte du nummret till trummisen då??! (Har jag för mig iaf, fast du vågade ju inte ringa!?)hihi! Det va väl strax innan du skulle åka t USA som Aupair väl...?! OJ, vad tiden går...!! Kram på dig systeryster!