Hejsan hoppsan,jag lever och mår bra men det gör tyvärr inte vårt internet,ännu...det är bara 6 veckor nu! :P
Som ni kanske läst nedan har det vart trubbel med våra internetbolag(det är tydligen 2 inblandade) och ingen vill ta på sig ansvaret.
Vi har nu gått över till bara det ena företaget och dom lovade förra lördagen att vi skulle få internet ¨inom ett par dagar' ,och som ni märker har det fortfarande je hänt. Fortsättning följer....
Liten uppdatering kan jag ju göra iallafall medans jag sitter här hos Cissi:
* Julen vart bra och den var över fort. Nyåret spenderades hemma bara vi 4 och det var jättelugnt och skönt.
*Barnen är tillbaka till skolan,Anton ska nu börja en 3de förmiddag i veckan på lekskolan fr. feb!
*Emily tappade sin första tand 16de jan!!!! Nr 2 är på gång!
* Jag ska börja fotokurs 10 feb.! Fick en systemkamera av min man i julklapp och med den fick jag kursen!
* Vi har köpt platt tv!
* Tack vare nya tv:n har vi möblerat om!:)
*Jag åker hem till Sverige(alldeles själv)nu på torsdag-sön(29de-1a)! Mellansyrran fyller ju 30,så det ska firas med fest på lördag (förhoppningsvis...hon blev inlagd på kirurgen igår pga av magsmärtor som hon haft från och till i många år...kanske blindtarmen. Jag väntar på att få höra av henne idag om vad dom sagt...)Så håller alla tummar på att allt går bra så vi kan få firat henne ordentligt!!!!
Det var en liten sammanfattning av denna månaden! Så vi fortsätter vänta på vårt internet och sen ska jag bli aktiv här igen! :)
P:S. Just nu har vi inte mycket planerat i vår,så kom gärna och hälsa på- det var inte mycket besök förra året...! ;)
hej så länge!
måndag 26 januari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
JAAAA du har skrivit igen!!!!
Jag lääängtar till du är online igen =0) och att du uppgraderar din blogg!
Usch då, hoppas att dom hittar "felet" och att Hanna kryar på sig snart!
Massa massa kramar Martina.
Ååååh, Linda, vad glad jag blir när jag ser ett livstecken från dig! Hoppas att allt löser sig snart så att livstecknen blir lite mer kontinuerliga.
/Monica
Nu e jag hemma igen, efter 3 dagar på sjukhus... Dom tror lite olika saker om min mage: att det kan vara blindtarmen (som går tillbaka av sig själv), cysta som gått sönder mm, men DENNA gång så trodde dom tillsist att det kunde varit en cysta som gått sönder o gett en blödning i buken... Har fortfanande lite ont, men...(Lång historia som hållit på i ca 10år!? Inget roligt, för det gör så förbannat ONT o aldrig får man nåt riktigt svar!!!?)
Party blir det på Lördag! =)
Vill se bilder på tandlösa Emily!!! =) O på eran nya möblering!! =)
Ny bakrund ser jag med, fint!
Puss & Kram!
Valkommen tillbaka!! Hoppas att det loser sig med internet snart. Sander kikar pa Playstation varje dag och jag tror det ar 59 dagar sedan din man var online...En riktig nat detox for er bada.
Hoppas helgen i Sverige varit harlig och att ni firade ordentligt. Du far ta detaljerna nar vi ses pa fredag. Kram. T
Skicka en kommentar