Jomen se visst,det tog bara 2 månader så fick vi tillbaka vårt kära internet,så nu e jag tillbaka i blogg världen igen!
Är tyvärr lite ur gängorna för dom sista 3 veckorna har varit riktigt bedrövliga,jag har varit konstant sjuk sen jag skulle åka hem och fira syrran. Då börjades det med halsont,som gick över i heshet och grym slemhosta som fortsatte tillsammans med en enormt seg megatäppt förkylning (en sån utan smak och lukt...) som nu hållt i sig i över 1 vecka som till slut gav mig feber i fredagas(puh,fick jag med allt;),så jag är verkligen helt färdig nu!
I allt detta har oxå barnen haft slängar av förkylningar och hosta och denna veckan som var den värsta för mig,fick dom nån släng av magsjuka som iofs gick över på 1 dag men ändå,det knäckte mig fullkomligt.
Så med febern i fredags kom gråten och hemlängtan till Sverige och mamma,pappa och systrarna! Ville bara att nån kunde ta hand om barnen (och mig! ;),så jag kunde få vilat upp mig ordentligt!
Skönt att ha gnällfian tillbaka va...!? hahaha Nu ska jag inte gnälla mer!
Det blev ju tack och lov fest för syrran,hon skrevs ut på onsdagen från sjukhuset. Men vad det kan vara som orsakar hennes buksmärtor har ingen kommit fram till ännu,visst e det kul med sjukvård...
Festen blev iallafall jättelyckad med släkten och några vänner,vi blev väl runt 30 pers hemma hos mamma och pappa,det vart trångt men mysigt! ;)Helgen efter hade syrran fest med sina tjejkompisar oxå,men den fick jag hoppa över.
Det var en mycket trevlig och intensiv helg vill jag lova.
Min fotokurs började i tisdags,jag tog mig dit med snoret rinnande och halvdöv,och var bra nervös. Det var kul men tyvärr kände jag att jag inte riktigt får ut allt av den i och med att den är på holländska och jag inte hänger med på allt,men jag hoppas det blir bättre(annars får jag skicka K på resten,så får han lära mig på engelska sen...;)!
söndag 15 februari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Äääääääntliiiiiigen tillbaka. Jag har saknat dig o din blogg. Kram mamma
PS Åh vad jag önskar att vi kunde hjälpa dig ibland. Skit att det är så långt
JAAAAAA du är tillbaka!! Äntligen!!!!!!!!
Har saknat dig...
/ Martina.
Skicka en kommentar