onsdag 18 februari 2009

Då så,kan jag lägga till bihåleinflammtion till min sjukdomslista den här månaden,imorgon blir det besök hos farbror doktorn och ja ska faenimej ha antibiotika för det här håller inte längre!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åå Lycka till hos läkaren.
Krya på dig!!

Kram kram Martina.

Anonym sa...

Nu har du snart haft allt, nu måste det gå åt rätt håll;) Puss o kram på dig

Anonym sa...

Krya på dig/er!!!!!! Jag hade gärna tagit hand om er! Puss