What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
onsdag 18 februari 2009
Då så,kan jag lägga till bihåleinflammtion till min sjukdomslista den här månaden,imorgon blir det besök hos farbror doktorn och ja ska faenimej ha antibiotika för det här håller inte längre!
3 kommentarer:
Åå Lycka till hos läkaren.
Krya på dig!!
Kram kram Martina.
Nu har du snart haft allt, nu måste det gå åt rätt håll;) Puss o kram på dig
Krya på dig/er!!!!!! Jag hade gärna tagit hand om er! Puss
Skicka en kommentar