Då var det torsdagkväll redan...en vecka med barnen hemma går rätt fort ändå!
Vi fick ju äran att ha Julian här i 2 nätter,eftersom Emily tyckte 'att när det är lov kan man sova över fler nätter än bara en natt' och det hade hon ju rätt i!:) Gårdagen spenderade jag med barnen i Laage Vuursche,den lilla pannkaksbyn ca 10 min härifrån. Fast först tvingade jag med dom på en skogspromenad med kurragömma bland stora tjocka trädstammar. Riktigt skönt var det att vara ute i skogen en sväng,det var första gången jag var ute 'på riktigt' på flera veckor ,så jag behövde det! Efter pannkakslunchen gick vi och mata några hästar,sen bar det av till affären med alla 3 men det gick så bra så! På kvällen vart barnen bra trötta efter all frisk luft dom fått i sig under dagen.
Jag kände som sagt av mina bihåler rätt ordentligt igår oxå,men det har jag fått fixat till idag med hjälp av antibiotika från doktorn- jag ser en ljusare framtid!! ;) Skulle egentligen åkt på mini mammaträff idag med,men jag fick inte tid hos doktorn förräns kl. 15,så där förstördes den här dagen.
Imorgon blir det lunch hos Emma. Har lovat att baka något att ta med,får se vad det blir....
torsdag 19 februari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar