torsdag 26 februari 2009

Svimmande Basketti

Har hållt Anton hemma idag,han sov gott hela natten men ville inte äta frukost och det kom en 'kräkrap' igen så jag vågde inte ta honom till lekskolan.
Nu liggar han på golvet och krälar och säger -Jag ska svimma,jag ska svimma... han menar givetvis SIMMA,vore ju inte så bra om man planerar att svimma!;)

Och igår låg han mest på soffan och åt inget förräns på kvällen,för när han hörde att det blev spaghetti blev han alldeles till sig och skrek -Jaaa,basketti!! :)
Uznderbara 'egna ' ord barn kan få till!


rdeqwasxzbvnfreyujmkiorsw aytrfdealkmba -En hälsning fr. Anton!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hohoho vad underbart söt han är.
/ Martina.

Anonym sa...

ksmvklsutnbiower smutioreayv mcwutioaönv........hälsning från mormor:)