Den frågan får jag nästan varje dag av min dotter just nu.
Idag upptäckte hon alla snödropparna på framsidan och utbrast med en gång- Titta mamma,dom där blommorna,då är det snart påsk!
Och hon har inte glömt av att det var chokladäggsletning i trädgården med Julian och Sophie förra året,så det säger hon oxå. -Snart är det påsk och då kommer Julian och ska leta chokladägg med oss!
Ja vi har inte bestämt något med Cissi och familjen än,men det är kanske inte omöjligt att det blir av i år igen!;)
onsdag 25 februari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Jag har ju också en son som inte glömt det och har bestämt helt själv att vi ska leta chokladägg med syrran och grabbarna. Han har även frågat om vi ska till er igen så jag antar att vi kommer ;)
Jag vill också leta ägg till påsk:(
Få väl lägga ut några i trädgården som jag o pappa kan leta efter ;) Mor
Skicka en kommentar