tisdag 24 februari 2009

Det börjar banne mig bli vår!

Idag har jag fått massor av vårkänslor!:)
Det var ljust ute kl. 8.15 när jag cyklade med barnen till skolan -oj så underbart! Solen har lyst hela dagen,inga jättevarma grader men man känner att våren är på intågande,och det gör fåglarna med,dom har kvittrat som aldrig förr idag!! Resten av veckan ska bli runt 10 grader,så nu ska jag nog börja ta mig ur mitt vinter ide!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter härligt, jag kanske inte skulle ha skickat mina snöbilder då ;) Kram mamma

Anonym sa...

UNDERBART! LÄNGTAR!

Kram Martina.

Anonym sa...

Ja, hoppas våren kommer snart!! =) Fåglarna kvittrar bra här me!

Cissi sa...

Visst är det härligt!! Känner att energin börjar tillta!
Fast jag skulle inte haft något emot en vecka hos mamma och pappa i massa snö med pulkåkning och skidor :(