Idag har jag fått massor av vårkänslor!:)
Det var ljust ute kl. 8.15 när jag cyklade med barnen till skolan -oj så underbart! Solen har lyst hela dagen,inga jättevarma grader men man känner att våren är på intågande,och det gör fåglarna med,dom har kvittrat som aldrig förr idag!! Resten av veckan ska bli runt 10 grader,så nu ska jag nog börja ta mig ur mitt vinter ide!
tisdag 24 februari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Låter härligt, jag kanske inte skulle ha skickat mina snöbilder då ;) Kram mamma
UNDERBART! LÄNGTAR!
Kram Martina.
Ja, hoppas våren kommer snart!! =) Fåglarna kvittrar bra här me!
Visst är det härligt!! Känner att energin börjar tillta!
Fast jag skulle inte haft något emot en vecka hos mamma och pappa i massa snö med pulkåkning och skidor :(
Skicka en kommentar