tisdag 24 februari 2009

Pinsamt!!

Här sitter jag och klockan är nästan midnatt,jag är fortfarande hög på kaffet jag tog kl. 19.30 för att klara av andra fotolektionen som var idag!
Tittade ju som vanligt in på tidningarna på webben imorse och det gick ju liksom inte att undgå att VIKTORIA SKA GIFTA SIG! Resten av dagen hann jag inte sitta vid datorn,och kan inte påstå att jag bryr mig för mycket,kul för dom liksom. Men nu när jag ändå sitter här,kollade jag in webtvn och intervjuverna och talet med Viktoria,Daniel och Kungen och Drottningen .... jisses vad pinsamt och stackars Daniel som är helnervös. Och vår otroligt torra kung och hans tal,jag fick stänga av för det var bara pinsamt att titta på tycker jag! Visst måste talen hålla vissa mått,men det där var enbart pinsamt.
Men hoppas dom 'lever lyckliga i alla sina dagar' iallafall!

1 kommentar:

Cissi sa...

Jag tyckte så synd om stackars Daniel och alla knäppa frågor ;) Tycker iaf de var söta tillsammans. Blödig som jag är satt jag med en klump i halsen ;)