söndag 15 februari 2009

Tandlös

Som jag skrev tidigare hade ju Em tappat en tand,och nu har även den andra lösa tanden ramlat ur,den hängde verkligen bara på en liten 'tråd' men nu när hon visste hur det skulle kännas efter att redan ha tappat en tand ville hon INTE dra ut den,lillstumpan.
Så den fick ramla ur när hon bet i en smörgås på lunchen i skolan! Hon är så stolt över sina ''grote mensen tanden'' som hon kallar dom, vuxentänder på svenska,som redan kommit upp halvvägs! :)
Här kommer bildbevis på tandlösheten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gullunge. Och långt hår har hon fått också. Puss från mormor

Anonym sa...

Vad stor hon ser ut! Hjälp...
Så söt!

/ Martina.

Emma sa...

Ja, jag håller med ovanstående kommerterare... vad stor hon har blivit! O vad långt hår! Det är verkligen på tiden att jag träffar Emily igen! Det var ju bara 3 veckor sen och jag känner knappt igen henne ???

Anonym sa...

Sötunge!! Ja hon växer så det knakar! Längtar efter henne o Anton!!! (även deras mor o far! ;))
PUSS på tandlösa tösen!