Så den fick ramla ur när hon bet i en smörgås på lunchen i skolan! Hon är så stolt över sina ''grote mensen tanden'' som hon kallar dom, vuxentänder på svenska,som redan kommit upp halvvägs! :)
Här kommer bildbevis på tandlösheten.
What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
4 kommentarer:
Gullunge. Och långt hår har hon fått också. Puss från mormor
Vad stor hon ser ut! Hjälp...
Så söt!
/ Martina.
Ja, jag håller med ovanstående kommerterare... vad stor hon har blivit! O vad långt hår! Det är verkligen på tiden att jag träffar Emily igen! Det var ju bara 3 veckor sen och jag känner knappt igen henne ???
Sötunge!! Ja hon växer så det knakar! Längtar efter henne o Anton!!! (även deras mor o far! ;))
PUSS på tandlösa tösen!
Skicka en kommentar