söndag 15 februari 2009
Det måste alltid bråkas lite mellan mig och bloggen tydligen.... Vi har faktikst haft internet 1 vecka redan,men blogger ville inte släppa in mig förräns idag och nu får jag inte ändra bakgrund (K har oxå försökt..)..... blir bara liiite tokig..... Men nu får jag nog ha bloggat färdigt för idag tror jag! Kanske bloggar jag redan imorgon igen! ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Nå? Blir det nåt bloggande idag?
Skicka en kommentar