Hurra,träning kan alltså ge resultat,jag har aldrig orkat hålla på så länge med en och samma sak förut utan gett upp när man inte sett något efter första gången...! ;-))
onsdag 18 maj 2011
Nämen,det ger ju lite resultat!!:)
Jag har faktikst vart duktig och gjort lite gympa,nästan varje morgon i ca 2,5 månad -lite kissande hunden,armhävningar och så, plus att jag cyklar vart jag än ska(ja,inom Hilversum alltså ;). Och till min förvåning såg jag idag lite resultat i en faktikst slätare rumpa!! :) Ja ok,celluliterna är absolut inte borta,men dom har faktikst blivit mindre synliga!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Bra Linda. En annan får väl ha badräkt med kjol snart. Kram mor
Vad duktig du är! Klart det ger resultat! Tyvärr vill man ju se resultat fortare men håller man ut så ser man det till slut :)
HEJA DIG! Duktiga du!
Kraaaam.
duktig du är!! Jag ska oxå börja igen! =)
Skicka en kommentar