What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
onsdag 21 oktober 2009
Emily har fyllt 6!!!
Såklart har jag inte glömt att min dotter fyllt år och att gratta henne här har bara inte funnits tid till. Vi firade ju båda barnen i lördags då det var hennes födelsedag! Så Grattis min älskade tjej till att du fyllt 6 år!! Hon fick massa fina presenter och sin Mega Mindy tårta som jag gjorde.
1 kommentar:
Anonym
sa...
Vi var ju med på kalaset, så vi har ju redan grattat dig. Men här kommer mer pussar o kramar till dig från mormor o morfar.
1 kommentar:
Vi var ju med på kalaset, så vi har ju redan grattat dig. Men här kommer mer pussar o kramar till dig från mormor o morfar.
Skicka en kommentar