onsdag 21 oktober 2009
Tårtorna!
Här kommer bildbevis på tårtorna jag gjorde till barnen,blev väldigt nöjd med dom då det faktiskt är mina första marsipantårtor jag gjort alldeles sjalv fran scratch- med nya fyllningar,färgat marsipan etc ( och särskilt med tanke hur daligt jag madde medans jag gjorde dom-åkte på en ordentlig förkylning förra veckan...! ;)) Jag och kristyr är väl inte dom bästa vänner märkte jag,men det blir till att öva mer på det,om man tittar på dom fula spindlarna jag gjorde på Antons tårta och Emilys namn på Em's tårta... hihi Men men, övning ger färdighet!;)



Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Jag tycker de var superduperfina!! Och goda med förstås! Jag är inte heller sån bra vän med kristyr så jag undrar om jag ens får till nätet på lördag. Jag tyckte du lyckades jättebra!
Tyckte ocksa att dom var fina. Och goda. Kram mamma
Nej men guuud så fina! Du är ju jätteduktig!
Superfina o supergoda va dom!
Skicka en kommentar