tisdag 6 oktober 2009

Mer besök

Näsat vecka dyker ju fam. Rosen upp,vi räknar ner dagarna. Härom veckan fick jag email från en släkting och hennes man,dom ska ner på bilresa i Europa och frågade om dom fick titta in hos oss på vägen,och det får dom ju såklart! Så dom anländer dagen efter min fam åkt hem,och stannar iallafall 1 natt.
I slutet av november får vi besök av Kirbys bästa kompis Darin och hans fru från Canada och dom kommer nog stanna runt 5 dagar!!
Så hösetn och vintern blir bara mer och mer fullspäckad. Men det är ju bara kul!

3 helger i rad ska jag på konserter oxå,har nog aldrig hänt förut. Först ut The Poodles,sen The Tragically Hip (kanadesiskt band) och förra veckan frågade Cissi om jag ville med på Pink,så henne ska jag nu oxå se!! Som sagt full rulle är det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka festprissar:) Mor

Hanna sa...

Åh PINK vill jag me se.... Hoppas ni får kul!!
Ses om 1v o 1dag!!!!!!! LÄNGAR ihjäl mig!!!!