tisdag 1 december 2009

Hej hopp. Tisdag till söndag hade vi besök från Kanada,Kirbys bästa kompis Darin och hans fru kom på besök. Så det var ganska fullspäckat schema med konserter(kirby Darin och Aysha gick på 2 konserter med ett kanadesiskt band som spelade här,jag hängde med på fredagen),pannkakslunch i Laage vuursche,shopping ,middagar etc. Cissi var super och tog barnen hela helgen!
Igår och idag passar jag Ella,så Nina slipper vara hemma med 3 småttingar alldeles själv! ;)

1 kommentar:

Hanna sa...

Va bra o härligt att ni har varandra o hjälper till när det behövs!!