Den var dessutom fantastiskt super god!! Verkligen bra jobbat, tjejer! Ni har som sagt en ny kund om någon av er har tid att slänga ihop en nyårs tårta.
Håller med Hanna - öppna eget!! Ordna med visit kort så att man lämna ut till de som är intresserade - ni blir garanterat en super succe!! Kram, Therese
5 kommentarer:
Ja vad säger man.........tjusigt.Kram mamma
Öppna eget nu, Linda o Cissi!!!!! Den e jättefin som alla andra tårtor!
Jätte fin Linda!!
Kram kram.
Den var dessutom fantastiskt super god!! Verkligen bra jobbat, tjejer! Ni har som sagt en ny kund om någon av er har tid att slänga ihop en nyårs tårta.
Håller med Hanna - öppna eget!! Ordna med visit kort så att man lämna ut till de som är intresserade - ni blir garanterat en super succe!! Kram, Therese
Lars äter inte tårta, men jag syndar gärna.... Moster
Skicka en kommentar