söndag 13 december 2009

Jultårta

Therese bad mig och Cissi göra en tårta åt henne till en julmiddag hon skulle ha idag och här är resultatet:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad säger man.........tjusigt.Kram mamma

Hanna sa...

Öppna eget nu, Linda o Cissi!!!!! Den e jättefin som alla andra tårtor!

Martina sa...

Jätte fin Linda!!

Kram kram.

Anonym sa...

Den var dessutom fantastiskt super god!! Verkligen bra jobbat, tjejer! Ni har som sagt en ny kund om någon av er har tid att slänga ihop en nyårs tårta.

Håller med Hanna - öppna eget!! Ordna med visit kort så att man lämna ut till de som är intresserade - ni blir garanterat en super succe!! Kram, Therese

Anonym sa...

Lars äter inte tårta, men jag syndar gärna.... Moster