onsdag 5 maj 2010

Dagens Emily

Min kära dotter kom in för en liten stund sen och undrade varför Herren Jesus(det är så dom kallar honom här-Herren Jesus) har gjort att det regnar så mycket och att det inte är kul med regn.
Nä jag vet svarade jag,du får väl fråga honom varför,och det gjorde hon men vet inte riktigt om hon fick svar ;). Sen gick hon tillbaka ut igen. Helt plötsligt kommer hon inspringade och ropar - Mamma,jag sa till herren Jesus att jag gärna ville ha sol,och titta nu började solen lysa!

Ja vad säger man. Vi har en liten 'believer' i huset,som nu blev en ännu större 'believer ;)) (och det är INTE jag hihi)

3 kommentarer:

Cissi sa...

Kan hon be honom om lite hjälp för mig med? Sötnosen!

Anonym sa...

Ja, Herren Jesus vad jag skrattade.....Kram Mormor

Hanna sa...

Hahaha va söt hon är!!