onsdag 5 maj 2010

JO då jag lever,ifall det var någon som undra! ;) Vad har hänt sen sist månntro..?? Jo mamma och pappa var ju här över påsken och nu har jag haft systrarna och Hannas pojkvän Niklas på besök. Invigde Sofia och Niklas i Queens Day(30 april) galenskaperna och dom verkar vilja komma tillbaka nästa år igen..;)

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja de va superkul o vi kommer nästa år igen! Queensday=Bokat!!
Tack igen för en trevlig vecka! Kram fr oss!