onsdag 13 oktober 2010

Anton har fyllt 5 år!!!

I lördags fyllde vår älskade lille gosse 5 år!!
Jag hade sagt åt honom att när han vaknade på lördagsmorgonen skulle han stanna kvar i sängen så vi kunde komma in och sjunga för honom...han var vaken 5.15..... Jag trodde kl. 6.15 och tänkte att han får ligga i sängen ytterligare 45 min. Men när jag gick upp kl '7',var klockan visst bara 6,men tror han somnade om ett tag. Så när klocken sen blev 7 gick vi in och sjöng för honom och han satte sig rätt upp med en gång gullungen. Så han fick öppnat paket i sängen,sen var det bara att gå ner och äta frukost för kl. 10 skulle vi ha barnkalaset på Monkey Town. Så från 10-13 var i Monkey Town med 7 av hans kompisar som lekte av sig,kom och åt tårta,lekte mera,kom och åt pommes frites ,sprang och lekte igen. Sen var det dags att åka hem. Sånt gillar vi,när man slipper diska ,städa och vara helt slut efter ett kalas! ;)
Jag skulle ju ut med svenska tjejgänget på kvällen,för att fira Therese och Ninas födelsedagar,så Kirby tog barnen och gick och åt pizza på kvällen för det hade Anton önskat till middag.
Jag åt Hard Rock cafe och gick på Robynkonsert. Lite oturligt att det var samma dag,men hade ju firat sonen hela dagen och nästa år kommer jag vara hemma på kvällen oxå ;).

4 kommentarer:

Sofia sa...

Gullunge! Låter som han hade en bra födelsedag, får fira honom lite till om 1½ vecka ;)

Martina sa...

Grattis till Anton ifrån oss i Mölnlycke!

Unknown sa...

härligt, Emily ser helt slut ut på kortet, goa trötta ungar den kvällen då. Ge dem båda en kram från kusin-Emma!

Anonym sa...

Ja snart kommer resten av familjen,och då ska det banne mig firas i dagarna åtta ;) Kram mormor