lördag 2 oktober 2010

Bilköööööööö

Måste bara säga att jag är oerhört tacksam att inte behöva åka någon bil till jobbet i detta land,särskilt inte fredagar.... Ikväll var det tjejträff hos Anna i Zeist,så jag tog med mig barnen och körde ner eftersom Kirby är borta(han har åkt med kompisar till Prag och sen vidare till Munchen för oktoberfest...say no more.. ;). En bilresa som egentligen tar 20-25 minuter tog idag 1 timme och 10 minuter!! Och på varenda motorväg är det vägarbete och för att inte tala om vårt egna Hilversum som det nog arbetas på i varenda hörn och detta med en massa 'one-way-streets'. Nä,önskar jag kunde flytta bort ett tag och komma tillbaka när det är färdigt..... ;)

Inga kommentarer: