torsdag 30 september 2010

Anton på Monster Jam

I söndags hade vi pappa-son och mamma-dotter dag. Kirby hade köpt biljetter till Monster Jam,så han tog med Anton och 2 av hans kompisar dit. Jag och emily åkte till Utrecht och fikade på svenska cafeet Broodnodig,mysigt!
För mion del var det ju inte så mycket att ta kort på,men här kommer iallafall några foton på vad Kirby och Anton var på. Kirby hade klätt Anton som en riktig 'Redneck' dagen till ära, men han var inte ensam om den klädseln för Hollands egna Rednecks var oxå på plats! ;)


1 kommentar:

Dulce & Kim sa...

Hej Linda, ser att du besökt Utrecht, så gissar på att du bor nära, jag bor själv i Ijsselstein, tycker att det är kul att läsa din blogg. Hur går det till för att beställa av dina fina tårtor? Du kan maila mig på mdn@agitomedical.com