lördag 25 september 2010

Vackra brudparet



3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vilka vackra människor.Kram mamma

Cissi sa...

Gud så fina ni är!!!!

Hanna sa...

Fina bilder, men inte det på mig... haha ser ju ut som om jag har halsat en flaska! Jag som inte drack en enda droppe. =)