onsdag 1 september 2010
ok,vet inte vad felet är med den här förbenade laptopen el internet för datorn fortsätter bara att krasch varje gång jag försöker lägga upp kort pa blogg el FB,och det är ju på laptopen vi har alla vara kort.... får väl se om jag kan överföra till Macen nån dag,jag är ju inte direkt någon 'computerwiz' ;) .... men aterkommer...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar