Men jag har faktikst massor att göra tro det eller ej. Har haft lite tårtor och nästa vecka har jag 4 till och dom tar mycket tiiiid från mig plus att jag har börjat komma igång med lite med powerwalking tillsammans med en väninna . Och sen är det hämta ,lämna köra barnen till kompisar,ridning och sen all andra sysslor som städa,tvätta och handla etc. Tro mig,att vara hemmafru behöver inte vara händelselöst! ;)
Kusin Johans bröllop var jättefint,lite otur med vädert bara men gifta blev dom ändå! :) Kort kommer,laptopen fick virus och vi har nu köpt en ny,så snart ska det börjas laddas upp kort igen hoppas jag!

2 kommentarer:
Jag tror dig Linda, vet att du har fullt upp. Det är säkert många som skulle vilja vara hemma med sina barn om dom hade möjlighet. En del vill säkert inte erkänna det. Att "bara gå hemma" klingar ju inte lika bra som att jobba heltid borta. Huvudsaken är väl att man trivs med det man gör och att man kommer överens i familjen. Kram mamma
Håller med mamma! =)Puss
Skicka en kommentar