lördag 25 september 2010

Emily pa ridning foto

Emilys forsta ridlektion pa hasten Jasmijn! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det är ju hästen som Sinter Klaas kommer på. Tjusigt.Kram mormor

Cissi sa...

Stora tjejen! Vad kul för henne att hon fått börja rida!

Hanna sa...

Fint kort! Kan tänka mig att hon är stolt nu när hon får rida!