What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
Oj det är ju hästen som Sinter Klaas kommer på. Tjusigt.Kram mormor
Stora tjejen! Vad kul för henne att hon fått börja rida!
Fint kort! Kan tänka mig att hon är stolt nu när hon får rida!
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Oj det är ju hästen som Sinter Klaas kommer på. Tjusigt.Kram mormor
Stora tjejen! Vad kul för henne att hon fått börja rida!
Fint kort! Kan tänka mig att hon är stolt nu när hon får rida!
Skicka en kommentar