är en annan dag men även Eurovision songcontest! Vi har gjort det till lite av en tradition med svensktjejerna att träffas och dricka lite drinkar och äta sushi,och imorgon är det dax igen! Cissi,Therese och Nina kommer hit ( skulle varit 3 till men som tyvärr kunde inte komma) eftersom jag är 'manlös' och har barnen. Längtar enormt till imorgon,inte så mycket för själva festivalen ( med alla öststatsbidrag börjar det numera bara å utför tyvärr....) men SÄLLSKAPET och allt kul vi ska hitta på under eftermiddagen och kvällen,-spel,drinkar och dyl! Nä,nu är det dax för sängen så jag orkar med morgondagen!!Natti!
(Hmmm,börjar få lite blogglust tillbaka redan,märks det.... ;)
fredag 11 maj 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Låter jätte trevligt!!
Jätte kul att du är tillbaks med ditt bloggande! Jag har kollat in "här" varje dag men inget nytt...
Kram Martina.
Åh snart är jag där!! Längtar som bara den!
Skicka en kommentar