fredag 11 maj 2007

Ingen bloggarlust...

Vet inte vad det är men bloggarlusten är som bortblåst,jag har saker att skriva om, men lusten finns bara inte där och det är jättetråkigt för jag VILL. Sen har det varit lite upp och ner i humöret och Anton som varit sjuk med krupp(yepp,igen) och som oxå blev hals och öroninfektion,så nu går han på pencellin! Tid finns det väl inte heller så mycket över,den tiden som finns får tyvärr gå till annat. OCH den förbannade 'stora datorn' som bara vägrar att låta mig logga in på bloggen och der är ju den som man sitter vid mest *suck* och där alla foton är blablabla.... Så ,då var klagovisan över, och jag hoppas bloggarlusten kommer tillbaka snart!Kram så länge!

Inga kommentarer: