söndag 20 maj 2007

ÄNTLIGEN. FINALLY

Vi har äntligen laddat ner programmet för vår digitalkamera,så nu blir det mer kort lovar jag!!


We have finally downloaded the program for our digitalcamera on the laptop,so now it will be more updated pictures of the kids etc..

1 kommentar:

Anonym sa...

De va den bästa saken som hänt på länge... Vad roligt med kort på er! Kram lillkussen