lördag 25 augusti 2007

Idag

*Ska Emily på kalas
* Ska Kirby måla (VAH,vilken surprise..heheheh)'
* Jag och Anton får väl åka bil hela dagen,lämna och hämta Emily och hålla oss borta från Kirbys nymålade dörrar etc..
* Å I kväll kommer Cissi å Martijn å tar ett parti BUZZ, nu jääääklar ska JAG vinna...!!!! (Det vet vi ju hur det blir med det...)

Ha en gottans lördag!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, det ska vi verkligen ha. Kräftskiva vid en sjö i Dalsland. Med havskräftor förstås, dom är bäst. Kram mamma

Anonym sa...

Tack det skall vi oxå ha! Vi skall ner till grannarna och äta "Bästkustens havskräftor"
Vi har haft en riktig maritim dag idag, varit runt och tittat på båtar på Tjörn o Orust, det är Öppet varv denna helgen. Och nu nalkas det kräftor!!
Kram Martina.