fredag 31 augusti 2007

Wii

Ja ännu ett spel har hamnat i vår ägo...Kirby sprang å köpte Nintendo Wii förra helgen. Cissi och Martijn skulle komma ner för att spela, som dom trodde -BUZZ,men istället väntade Wii!
Kirby och Martijn började med att testa baseboll,och gud så jag och Cissi skratta,när båda stog där och svinga med armarna i luften, och ännu mer skrattade vi när vi tänkte på hur det måset se ut utifrån om någon tittade in(med lite vin i kroppen blev ju allt lite xtra kul;)..... Sen tävlade vi i bowling,tennis och golf (där vann faktikst jag,eller delad 1a plats m. Kirby) och jag som aldrig golfat i hela mitt liv -kanske detta är mitt kall,Wiigolf!! hahaha
Det var 3 olika spel som följde med,och ett var ett Mario spel,men det är lite löjligt för du måset spela ALLT innan du kan välja vad du helst vill spela -så jag och Kirby satt igårkväll och försökte komma nånstans med det där.
Så mamma och pappa har mycket att göra när dom kommer i okt.-prova BUZZ occh Wii!! :)

3 kommentarer:

Cissi sa...

jag skrattar nu igen när jag tänker på det. och martijn som trodde han kunde sitta still i soffan och spela. tji fick han! jag vill öva lite på tennis iaf ;)

Anonym sa...

hahahhahahhahahha.... Jag vill oxå vara me, kommer oxå i okt över helgen iaf när ni ska ha kalas!! hihi!

Anonym sa...

Ja Wii är jättekuL! Jag körde en boxningsmatch på det och man blev helt slut... Hehe... Ha de så kul på eran tjejkväll! Kram Emma