torsdag 23 augusti 2007

Något som skulle göra mig lycklig just idag

En hamburgare, en Tickled Pink och avslutande en Browniebowl, på Hard Rock Cafe i A-dam..... det var väl inte så mycket begärt??

1 kommentar:

Cissi sa...

Ska vi åka imorgon!? :)