torsdag 22 november 2007
Strl 39 sökes!!
Kan bli galen ibland när man provar kläder,ofta är strl 38 på tröjor precis el. ser lite för tajt ut,och så tar man strl 40 och det blir för stort...så jag måste helt enkelt vara en 39:a i strl,men VAR hittar man det!!?? ;) Någon som vet,eller ska jag börja sy mina egna kläder,nog bäst jag gör det för jag är ju rätt bra på att klaga på längd på brallor oxå..! ? :)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
ja det är inte alltid du kan ha stl M. hihi
vi får nog börja sy egna kläder. jag har ju också lite problem som du vet.
klick
Jag har ju köpt mig en symaskin. Husqvarna Viking...Kändes hederligt svenskt. Det är bara att komma förbi å låna den när du känner dig redo för att starta upp din egen klädlinje. Själv så fållar jag mest... :o))
Skicka en kommentar