Vad jag fick igår....... !!
Efter att gjort ett misslyckat försök att shoppa med barnen i Almere centrum (kanonshopping är det,om man är barnlös....;),svängde jag och barnen förbi Cissi på vägen hem och då får jag en påse fylld med godsaker-2 doftljus,smör å godis,bara så där!! Tack snälla,söta omtänksamma du!!!
onsdag 28 november 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Det var så lite så! Allt för dig det vet du!
klick klick
Skicka en kommentar