onsdag 28 november 2007

Titta!

Vad jag fick igår....... !!Efter att gjort ett misslyckat försök att shoppa med barnen i Almere centrum (kanonshopping är det,om man är barnlös....;),svängde jag och barnen förbi Cissi på vägen hem och då får jag en påse fylld med godsaker-2 doftljus,smör å godis,bara så där!! Tack snälla,söta omtänksamma du!!!

1 kommentar:

Cissi sa...

Det var så lite så! Allt för dig det vet du!
klick klick