Fick äntligen tagit mig till gymmet imorse,efter 1 veckas paus pga sjuka barn,kändes jäääätteskönt!!Förhoppningsvis kommer jag dit på fredag morgon oxå..
Ja,äntligen är barnen friska igen (peppar,peppar bör jag nog säga...) efter en omgång med 5 dagars feber/virus var, -feber,halsont och röda prickar/fläckar,och Emily som lyckades få svinkoppor i söndags när hon väl vart frisk från viruset.... jaja ,nu e det över- för denna gång iallafall!!
På lördag ska här färgas och klippa hår,blir väl inget extremt ..som vanligt...kommer gå därifrån lika trist i håret som alltid! Fegis som jag är!:P Emilys hår ska oxå får sig en liten toppning,hon vill inte gärna klippa sig för hon vill ha låååångt som som prinsessorna....så jag har fått förklara att håret mår bra och växer MER om man klipper det och jag tror hon har köpt den ideen!:)
Lördag kväll ska vi oxå ut och äta med K's chef för att fira K's 5 år på kliniken,inget jag ser fram emot,ännu mindre nu när jag fick reda på att det var på en riktigt 'fancy' restaurang och jag hör inte hemma på såna(kommer känna mig som Julia Roberts i Pretty Women när hon går på restaurang och inte visste vad alla bestick skulle vara till hahaha! ;) Och kläder för ett 'sådant' ställe har man ju inte heller.....ohhh va kul detta ska bli! Kirby kanske borde hyra sig en 'sällskapsdam' ,som vet hur man beter sig! hihihi
onsdag 28 november 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar