Imorgon bär det av till Oberhausen med tjejegänget,ska bli så kul. Vi gjorde ju denna shoppingresa förra året oxå men lite tidigare,tror vi åkte i oktober fförra gången men denna gången har även julmarkanden startat så ännu mer att titta på (som att det inte fanns nog sist...:) och ännu mer tt ÄTA,det ju det jag åker dit för! ;)
Så 08.00 imorgonbitti bär det av till Utrecht där Emma plockar upp oss andra 4 som ska med. Tyvärr följer inte Cissi med denna gång men istället följer Cecilia med och Nina, som tyvärr var sjuk förra året.
Får se hur många shoppingbagar det blir för mig...det gick ju väldigt bra i Eindhoven på vår tjejehelg,får se om jag håller upp till det måttet denna gång! :)
PÅ söndag e det gymmet som gäller,men jag har nu bytt tid fr. 09.00 till 11.00 istället,hade aldrig orkat pallara mig upp kl. 08..0 på söndagmorgon för att gymma,så den nya tiden känns bättre!
Sinter Klaas (HOllands jultomte) är ju på intågaande ,så han besöker alla städer på lördag och tar emot barnens önskningar,så Kirby ska ta med barnen och kolla på detta!
Ha en trevlig helg!
fredag 16 november 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Nu vill jag veta !!
HUR gick det med shoppingen ???
kramis Linda i Värnamo
Skicka en kommentar