Barnen har ju redan gått en vecka i skolan här. Emly har börjat 'grupp 3' och det är nu man börjar med läsandet och räknandet på allvar. Emily bara älskar det och det känns som hon blivit mycket äldre på bara en vecka! :)
Stackars Anton är inte nöjd alls med att vara tillbaka i 'babyschool' som han kallar det,han vill också börja 'riktiga' skolan och jag försöker förklara att det bara är ett litet tag kvar, han börjar ju i oktober, men det är ju inte lätt för honom att förstå det. Men så fort som denna veckan gått,så dröjer det ju inte länge innan oktober är här!
fredag 21 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Heeeej !
Kul att du är tillbaka med nya blogginlägg - jag har saknat det !!!!
Kraaaam Linda
Åh lillgubben vill oxå bli stor! ;) Kul att dom är så glada i skolan!
Skicka en kommentar