I helgen var ju Cissi och Martijn i New York och jag fick äran att ta hand om barnen söndag-måndag. Gick hur bra som helst,och tack vare att Julian och Sophie var här fick jag röjt en massa på söndagen medans alla barnen lekte med varandra,perfekt!
Julian körde alla möjliga 'smörningstaktiker' att han skulle få vara kvar en natt till ,men jag fick säga lite snällt att hans mamma och pappa gärna ville träffa honom igen efter att dom vart borta så många dagar och saknade honom,det funkade så där... ;)
Imorse hade jag bara Anton och Sophie hemma eftersom dom stora barnen var i skolan.
Anton behövde göra nr 2 och gick in på toaletten,efter trippar Sophie.
Sophie säger då till Anton - Åh,du har ingen blöja mer, du är en stor kille nu.
-Ja säger Anton,men jag stinker!
-Ja svarar Sophie,men det gör min bror oxå!
Guud vad jag skrattade där jag stod i hallen och tjuvlyssnade. Underbara,underbara ungar!
måndag 31 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Du kanske skulle starta ett privat dagis........fast då får du nog inte röja utan pyssla istället ;)Gott att ni kan hjälpa varandra i alla fall.Kram mamma
Som sagt tusen tack för hjälpen! Jag är så glad att barnen trivs så bra hos er!
Hahahaha..... =)
Kanske det kan bli en till... ;)
2 el 3, det gör det samma...
Skicka en kommentar