tisdag 1 september 2009
Hösttecken..
Det är det när Anton har fått sin första krupp efter uppehåll sen i våras...Denna omgången har vart ganska jobbig och han har haft svårt att andas ett par nätter,men nu låter han bättre än imorse så det är nog på väg tillbaka. Emily är också jätteförkyld och hört många andra som är också,så det är väl ganska typiska tecken på att hösten är på väg,eller!?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Stackars liten,mormor ringer senare.Puss o kram
Har du ringt doktorn o frågat om svininfluensan...?! Jag ringer senare ikväll. Krya på lile Anton! KRAM
Skicka en kommentar