torsdag 3 september 2009

Sorligt är det när en pappa kommer till skolan varje morgon och luktar massor av sprit när han lämnar av sin son.....

2 kommentarer:

Martina sa...

Så jätte sorgligt!

Hanna sa...

Usch va e de för en pappa..... =(