Snacka om att få sig ett gott skratt så här direkt på morgonen. När jag kommer gående med dubbelvagnen full av barn och 2 barn brevid, vid rondellen som ligger vid Hotell Lapershoek alldeles vid barnens skolan,ser jag runt 6 japanska kvinnor stå och ta kort på alla cyklister.
Sen ser jag att en vänder sig om och hon ser oss och blir alldeles till sig och viftar till sina vänninor att titta på barnkaravanen som kommer gående och det börjades ta kort och en filmkamera kommer fram när vi kom emot dom.
Det var ju bara till att vinka och se glad ut,men kunde inte låta bli att undra vad alla bilister tänkte när dom såg detta. Jag skrattade för mig själv resten av vägen. Emily fattade ingenting och frågade vem dom var,och om jag kände dom men nej det gjorde jag ju inte !
Får se,vi kanske dyker upp i nån japansk reklam nånstans.... ;)) Så Cissi och Nina bli inte förvånade om era barn sitter på nån japansk billboard snart! hahaha
måndag 28 september 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
hahaha japaner o deras kameror...!
Skrattar nästan ihjäl mig.......ser det framför mig.Kram mamma
Men vilken grej. Ok att våra barn är sötast i världen, men ändå...!
Skicka en kommentar