torsdag 10 september 2009

Så kan det gå..

...när inte ketchupkorken är på..... :)

4 kommentarer:

Cissi sa...

hihi sötnos! och de där flaskorna är ju för jävliga rent ut sagt ;)

Martina sa...

Hoppsan hejsan... :)

Anonym sa...

Jag kan tänka mig att barnen skrattade gott åt det. Kram mamma

Hanna sa...

haha inte så lätt alltid....