What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
lördag 12 september 2009
Tårt workshop
Idag var jag och Cissi iväg på en tårt workshop. Jättekul var det och gör gärna om det. Tanken är att jag ska försöka göra barnens tårtor i år...får se hur det blir med det....:) Här har ni resultatet: Cissi in action
5 kommentarer:
Jösses vad fina !!!! Då blev det en tårta till kaffet i stället för en kaka. Vad var det för gott i? Ska bli spännande i Oktober;)Kram mamma
Oh, vad fina! Fick ni lära er nåt på den här kursen oxå eller kunde ni allt redan?
Tror du klarar att göra barnens tårtor galant i Oktober!! Jättefina! Börja ta beställningar! ;)
Wow vilken tårta du har gjort! Jätte fin! Vad hade du i den?
Ni är ju jätteproffsiga! Men en tanke som slår mig - hur orkar ni äta alla dessa fina tårtor? :-)
Skicka en kommentar