lördag 12 september 2009

Tårt workshop

Idag var jag och Cissi iväg på en tårt workshop. Jättekul var det och gör gärna om det. Tanken är att jag ska försöka göra barnens tårtor i år...får se hur det blir med det....:)
Här har ni resultatet:

Cissi in action


Jag in action
Min tarta
Cissis tarta!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses vad fina !!!! Då blev det en tårta till kaffet i stället för en kaka. Vad var det för gott i? Ska bli spännande i Oktober;)Kram mamma

Emma sa...

Oh, vad fina! Fick ni lära er nåt på den här kursen oxå eller kunde ni allt redan?

Hanna sa...

Tror du klarar att göra barnens tårtor galant i Oktober!! Jättefina! Börja ta beställningar! ;)

Martina sa...

Wow vilken tårta du har gjort! Jätte fin! Vad hade du i den?

mic sa...

Ni är ju jätteproffsiga! Men en tanke som slår mig - hur orkar ni äta alla dessa fina tårtor? :-)