Tror jag får en slags bullimi varje gång jag åker hem. Jag vet att jag inte är ensam om detta därför har jag nu döpt det till Sverigebullimi (bullimi är inget att skämta om,jag vet)- att trycka i sig så mycket mat man bara kan medans man är hemma,trots att man mår illa och egentligen inte vill ha mer fortsätter man äta tills det står ut ur öronen,detta dock UTAN att kräkas upp det! ;)'
Jag vet inte vad det är,det är som att jag aldrig ska komma tillbaka till Sverige och bara måste äta 500 kilo godis,ostkakor mm mm HELA tiden.Det gör det inte lättare heller när det kommit ut nya kakor och godisar varje gång man är hemma och som man bara MÅSTE smaka på
Man mår ju inte direkt bra av det,så kompenserade ätandet med några powerwalks då och då.. ;)
Sen jag kommit tillbaka till Holland har ätandet lagt sig igen och jag är sååå glad att det inte finns gott godis här! :)
fredag 21 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
De blir väl så, man vill "passa på"...! Powerwalk e ju bra! ;) Ska snart få min tumme ur o köpa gymkort OCH promenera power mera!
Precis! Jag lyckades trycka i mig ett paket ballerina med lakritssmak på rekordtid!
Skicka en kommentar