måndag 28 juni 2010

Anton har tappat sin första tand!

Igår kom den ut, den första lösa tanden. Vi satt och tittade på tv och helt plötsligt sitter han med tanden i handen. Den var den längsta nedre framtand jag sett,på ena sidan var den närmare 2 cm lång! Jätteläskig,det var mer en hajtand än människotand. Han tog det väldigt 'cool' måste jag säga,ingen panik som när han först upptäckte den lösa tanden! haha Givetvis la vi den under kudden och kl. 2.30 inatt väckte mig Anton och sa att Tandfen inte varit där än..OOPS,mamma och pappa hade visst varit för trötta för att komma ihåg tandfen,men jag fick snyggt sprungit ner medans han gick på toaletten där på natten och smugit under 2 euro under kudden och snabbt ta bort tanden hihi Så han hittade en peng nu på morgonen,sicken tur! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gullunge. Vilken tur att tandfen vakna till liv hihi. Kram mormor

Hanna sa...

Sötis! Sicken tur att han väckte tandfen... ;)